10. syyskuuta 2012

mitäs minä arpoisin?


Hienosti lukijoiden määrä kasvaa täällä, kiitoksia siitä!
Kun lähteet tällä hetkellä tarkastelemaan lukijoitani tarkemmin.
5 heistä olen nähnyt livenä
10 tunnen heistä on facebookissa kaverina
4 aivan vierasta
1 poika
1 käly
1 samassa työpaikassa ollut
1 serkun anoppi
2 tiedän olevan pieni lapsi kotona
7 heidän omaa blogiansa luen.

Tuoassa olen jo pitkän aikaa haaveillut arvonnasta blogissani, jo aiemman blogini aikana.
Ja miten monia arvontoja on tullut blogeissa vastaan, vaikka itse henkilökohtaisesti olenkin osallistunut vissiin vain yhteen.

Lopulta keksin että tämä blogini painottuu aika rankasti käsitöihin, joten eiköhän arvontakin olisi sellaiseen liittyvä - tietysti!

Elikkäs!

Kunhan blogini saavuttaa lukijamäärän numero kolmekymmentä (30) pistän pystyyn arvonnan jossa on jaossa kaksikin palkintoa!

1. Aranzi Aronzo - Söpöt huopamaskot.
Tämä suloinen pikku kirja sisältää 28 erilaista maskottia aina autoista pupuihin, pingviineihin sekä kaikkiin aakkosiin! 
Kirjassa kerrotaan mitä tekijä tarvitsee tehdäkseen maskotteja, sekä mitä tarvikkeita tarvitsee juuri vaikka pupua tehtäessä.


Tykästyin itse tähän kirjaan, koska olen ollut lasten leireillä isosena sekä myös kerhonohjaajana seurakunnalla - joten askartelu on tuttua.

2. viisi eri muovista ja värikästä sukkapuikkoa (Novita) sekä 2 kerää Novitan Rose mohair-lankaa, valkoisena.

Mohairista voit neuloa tai virkata itsellesi (tai jollekin toiselle)vaikka pörröisen kaulahuivin!



9 kommenttia :

  1. No voihan hittolainen :D enhän minä a) osaa virkata ja b) joku muu vois tehdä mulle tollasen ötökän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä on hyvä lähteä harjoittelemaan! :)

      Poista
  2. Mistä loput 9 lukijaa? :/ (nim. nro 21)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. unholassa vielä 8< ja tervetuloa mukaan! :)

      Poista
  3. Hmm nuo virkkiikoukut ois hyvät löytyy helposti kun ovat värikkäitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeps, eivät häviä muiden joukkoon.

      Poista
  4. - Aaaaw! Mie tahon tuollasen hahmon. Aevan ihanan näkösiä :D. Osaan mie jotenkii virkata, voishan sitä jonkuu patalapun noilla värikkäillä puikoilla virkkailla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Netistä löytyy nykyään tosi hyvät ohjeet virkkaamiseen, niiden erilaisiin silmukoihin ja vaikkapata erilaisiin patalappuihin! =)

      Poista
  5. Noin nyt ollaan taas uuden blogin lukija..hih..sukkapuikot..no mä oon kyllä ihan hulluna virkkaukseen ja myös neulomiseen..

    VastaaPoista